جوانان مومن، انقلابی، هنرمند و خلاق در گردونه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جامعه حضور داشته باشند
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در دیداربا آیت الله حسینی: هاشمی سرمایه انسانی، کادرسازی و کاریابی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را یک نیاز ضروری دانست و تاکید کرد: با این روش می توان جوانان مومن، انقلابی، هنرمند و خلاق را شناسایی کرد تا در گردونه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جامعه اسلامی حضور داشته باشند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛«سید محمد هاشمی» عصر امروز (۲۴ بهمن ماه) به همراه مدیران سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: در حرکت جدید دولت و در بخش فرهنگی چند نکته تمرکز شده که مسئله اصلی فرهنگ توجه به «سرمایه انسانی» است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این راستا انتخاب جوانان دغدغه مند مدنظر بوده، با ساز و کارهایی مشخص و سخت گیری‌هایی که صورت می‌گیرد در کمیته انتصابات با جمع‌بندی تمام معیارها این افراد منصوب می‌شوند.
وی ضمن تمجید از مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای پیرسبزی شخصیتی با اخلاق، پیگیر و بی‌حاشیه بوده و مدیرکل جدید نیز از بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی، جوان و نیازمند راهنمایی و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان هستند.


هاشمی ادامه داد: در حکم مدیرکل فرهنگ ارشاد استان‌ها دوازده بند به عنوان میثاق آمده که یکی از آنها توجه به بحث «شورای فرهنگ عمومی» است و در این راستا، قوام و دوام شورا مدنظر بوده و صرفاً برگزاری جلسات مدنظر نیست.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این شورا نیازمند همراهی تشکل‌ها، سازمان‌ها و هدایت ها و راهبری نماینده ولی فقیه در هر استان است.
وی ضمن اظهار تاسف از اینکه مسئله فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی صد پاره شده، گفت: در این راستا نیازمند همدلی و همراهی همه اقشار مردمی، نهادها و سازمان ها برای ساماندهی بحث فرهنگی هستیم.
هاشمی سرمایه انسانی، کادرسازی و کاریابی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را یک نیاز ضروری دانست و تاکید کرد: با این روش می توان جوانان مومن، انقلابی، هنرمند و خلاق را شناسایی کرد تا در گردونه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جامعه اسلامی حضور داشته باشند.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر کادر سازی و حرکت انقلابی در استان ها، افزود: در حوزه‌های مختلف باید از ظرفیت‌ها به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره بین المللی «فیلم فجر» همه فیلم های برتر «اولی» بودند که این نشان می دهد ظرفیت‌های ارزشمند را به عرصه آوردند.
هاشمی ضمن بیان اینکه در دایره انقلاب باید «رویش‌ها» مدنظر باشد و بچه‌های مردمی و انقلابی نیز باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: باید صحنه «تعامل» و «همدلی» در استان‌ها شکل بگیرد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به میعاد ۱۲ گانه در حکم مدیران  فرهنگ و ارشاد استان‌ها، انتظار می‌رود که نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی همکاری لازم را در راستای تحقق این میعاد نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.