افتتاح چندین پروژه عمرانی کهگیلویه بزرگ/نام‌گذاری پروژه‌ها در کهگیلویه به نام شهید طیب
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد که لقب مرد عمران استان را به خود گرفته است با پیگیری‌های مداوم ، وصیت شهید طیب را پس از 39 سال عملی کرد که این مسئول را در بین مردم شهید پرور کهگیلویه بزرگ محبوبت تر از قبل کرده است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ با حضور حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی و شهرستانی پروژه‌های کهگیلویه بزرگ کلنگ زنی و افتتاح شدند.

در این سفر پروژه‌های منابع طبیعی ،شرکت برق ، راهداری و بقیه ادارات کلنگ زنی و افتتاح شد.

در یکی از افتتاحیه‌های کهگیلویه بزرگ که به طریق الطیب نام گذاری شد حاجی زاده معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه مسئولان باید خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند گفت: امروز توفیق داشتیم طرحی را کلنگ زنی کنیم که محرومیت در آن منطقه نگرانی همه را به دنبال داشته و ما از این اقدام به آرامش رسیدیم.

وی افزود : پروژه طریق الطیب از معدود پروژه‌های است که در دوران خدمتم در هرجای محرومی که سفر کردم ما را برآن داشت تا هرچه سریعتر تامین اعتبار و آن را عملی و اجرا کنیم .

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: شهید”هدایت الله طیب” یکی از شهدای شاخص این استان است که دانشگاهش در فلوریدای آمریکا را رها کرد و به جبهه‌های جنگ شتافت تا در عملیات فتح‌المبین به فیض شهات نائل شود.

وی افزود :در وصیت نامه شهید طیب آمده است مرا در زادگاهم دفن کنید تا بلکه بواسطه مقبره شهید این منطقه از محرومیت خارج شود.

حاجی زاده گفت: ما به حرمت شهید طیب با حضور امام جمعه محترم سوق حجت الاسلام کیانی ، میر ابراهیم موحد ، مسئولان راهداری ، مسئولان استانی و شهرستانی پس از گذشت ۳۹سال از وصیت، جاده دسترسی به زادگاه شهید را مورد بررسی قرار دادیم.

حاجی زاده گفت : پس از بررسی و برآورد هزینه ، با شرکت نفت هماهنگی شد و مهندس کاهکش مدیرعامل شرکت نفت گچساران آمادگی خود را اعلام کرد و تجهیزات جاده سازی در محل مستقر شد و مبلغ پنج میلیارد برای پل ارتباطی پیش بینی شده است.

وی افزود : برای آبادانی آن منطقه و عمل به وصیت شهید عزیز مشکلات آب شرب و آنتن دهی تلفن همراه را نیز در آینده در دستور کار قرار می‌دهیم.

حاجی زاده بیان کرد : همانطور که شهید طیب وصیت کرد ما عمل کردیم و این پروژه به (طریق الطیب) نام گذاری شد .

حاجی زاده اظهار کرد: همکاری و پیگیری, های استاندار محترم ، نماینده کهگیلویه سید محمد موحد و امام جمعه سوق در این پروژه قابل تقدیر است .

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد که لقب مرد عمران استان را به خود گرفته است با پیگیری های مداوم ، وصیت شهید طیب را پس از ۳۹ سال عملی کرد که این مسئول را در بین مردم شهید پرور کهگیلویه بزرگ محبوبت‌تر از قبل کرده است .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.