اعتراض به مسکوت ماندن تبدیل وضعیت استخدامی مدافعان سلامت
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
مدافعان سلامت، مقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمع کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدافعان سلامت از استان‌های مختلف کشور، مقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمع کردند.

درودخداوند بر کادر سلامت غیور و ولایی که با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در گردهمایی دوم اسفند ، یک‌بار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل و بی‌همتا آفریدند و همانگونه که در سالیان گذشته در خط مقدم جبهه به مبارزه با اپیدمی پرداختند امروز در سنگر مطالبه گری مردانه پای مطالباتشان ایستادند.

نیروهای رسمی وغیررسمی  دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تجمع امروز را سازمان داده‌اند. آن‌ها با اشاره به‌عدم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، از وزارت بهداشت خواستند که برای تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی زیر مجموعه خود، کوشش کند.

آن‌ها همچنین خواهان پرداخت فوق العاده خاص شدند و وزارت بهداشت خواستند که آن را با ضریب ۳ اجرا کند.

 

تصویب طرح استخدامی «بدون سهمیه ایثارگری» دیگر خواسته نیروهای غیررسمی است که در این تجمع درخواست شد.


امروز همکاران از جنوبی ترین شهرهای ایران تا شمالی ترین استانها و با قبول رنج و سختی سفر و با طی هزاران کیلومتر خود را به تهران رساندند تا بار دیگر آنچه را که حق طبیعی خود می دانند فریاد بزنند.فریاد فوق العاده خاص و تبدیل وضعیت بار دیگر در مقابل وزارت بهداشت به رساترین شکل ممکن سر داده شد ، فریادی که حتما به گوش مسئولین امر خواهد رسید ‌‌.

‌ کادر سلامت پس از دو سال جدال سخت و نفس گیر با اپیدمی نشان داد که وقتی پای مطالباتش در میان باشد دشوارترین هزینه ها را از صمیم قلب می پذیرد و پای مطالباتش می ایستد
شورای هماهنگی فعالین صنفی کادر سلامت کشور ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و گسترده همکاران گرامی در گردهمایی های ۹ بهمن و دوم اسفند ، خاضعانه و خاشعانه در برابر عظمت، بصیرت و عدالتخواهی بدنه ی شریف وزارت بهداشت سر تعظیم فرود آورده و از درگاه خداوند متعال برای همه همکاران گرامی توفیقات الهی و موفقیت روزافزون مسئلت می‌نماید.

‌همچنین این نامه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ وزیر محترم بهداشت به دبیر هیات دولت که در آن وزیر بهداشت درخواست نموده است متنی جهت اختیار برقراری فوق العاده خاص توسط وزارت و پس از تصویب هیات امنا و با تامین بار مالی توسط سازمان برنامه و بودجه در هیات وزیران مصوب گردد را قدمی به جلو ارزیابی نموده اما به تنهایی کافی نمی داند ، لذا شورای هماهنگی فعالین صنفی کشور بر ادامه ی پیگیری های همه جانبه ی همکاران در کنار مسئولین محترم وزارت بهداشت تاکید نموده و امیدوار به تحقق مطالبات در آینده ای نزدیک است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.