ضرورت تعامل و هم‌گرایی حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
در نشست رئیس حوزه هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مطرح شد: درخشان ترویج فرهنگ دینی و انقلابی را هدف نهادهای فرهنگی از جمله حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: همه وظیفه داریم جهت اجرای مطلوب در مسیر ترویج فرهنگ دینی و انقلابی حرکت کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (۱۱ اسفند ماه) به همراه تعدادی از همکاران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری دیدار و گفت و گو کرد.
«امین درخشان» در این نشست با اشار به نگاه رئیس حوزه هنری به فرهنگ و هنر استان، حضور و نگاه حوزه هنری را مایه دلگرمی دانست و گفت: ما در حوزه فرهنگ در ساختار و سیاست گذاری مشکلی نداریم، ولی در اجرا اگر مشکلاتی وجود داشت باید با همکاری و هم افزایی این مشکلات را به حداقل برسانیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حوزه هنری، فرهنگ ارشاد اسلامی و سایر تشکل ها شاید وظایف متعدد و مختلفی داشته باشند، ولی همه در یک مسیر و راستا بوده و یک رسالت دارند.
وی ترویج فرهنگ دینی و انقلابی را هدف نهادهای فرهنگی از جمله حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: همه وظیفه داریم جهت اجرای مطلوب در مسیر ترویج فرهنگ دینی و انقلابی حرکت کنیم.


درخشان خاطرنشان کرد: حوزه هنری یکی از دستگاه‌هایی است که نیروهای خلاق و توانمندی دارد و این موضوع فرصت خوبی را برای همکاری با فرهنگ ارشاد فراهم می کند.
این مسئول فرهنگی و رسانه ای ضمن تاکید بر اینکه نیروی انسانی خلاق و توانمند باعث شکوفایی هر دستگاه می شود و حوزه هنری از چنین ظرفیتی برخوردار است، گفت: یکی از رسالت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم هم گرایی و حفظ وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه هاست.
وی فرهنگ ارشاد اسلامی و حوزه هنری را دو بازوی توانمند در کنار یکدیگر دانست و تاکید کرد: با توجه به وجود هنرمندان تاثیرگذار، می توانیم با هم گرایی اثرگذاری ویژه‌ای در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با یکدیگر داشته باشیم.
درخشان از اعلام آمادگی این اداره کل برای اجرای مشترک برنامه ها و جشنواره ها با حوزه هنری سخن به میان آورد و موفقیت هنرمندان را در عرصه های مختلف متوجه هر دو دستگاه فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری دانست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویه نه به عنوان تکلیف، بلکه به عنوان باور و وظیفه ما بوده که در حوزه هنر انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با یکدیگر همدل و همراه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری و فرهنگ ارشاد اسلامی در حوزه وظایف خود باید برای سایر دستگاه ها الگو باشند و با طراحی و برنامه‌های خوب و تاثیرگذار، باید خروجی مطلوبی در برنامه‌ها به جامعه ارائه دهیم.
درخشان اظهار امیدواری کرد این نشست آغازی برای همکاری در سایر زمینه‌ها با توجه به ظرفیت هنرمندان حوزه هنری باشد و یادآور شد: با توجه به این که هنرمندان حوزه هنری دغدغه فرهنگ و هنر جامعه را دارند، امیدواریم در عمل بتوانیم همکاری و هم‌گرایی لازم را در زمینه اجرای مطلوب برنامه‌ها داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌شود در تقویم برنامه‌های اجرایی سال آینده بتوانیم برنامه هایی را به صورت مشارکتی با همکاری حوزه هنری در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.