زبان هنر بهترین راه تببین دستاوردهاست/اهمیت نقش هنرمندان در «جهاد‌تبیین»
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با هنرمندان استان، گفت: زبان هنر بهترین راه تببین دستاوردهاست.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری، عصر امروز در نشست هم اندیشی با هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «جهاد تبیین» اظهار کرد: باید از سرمایه‌های علمی و ملی بهره وافر برد تا بازدهی و اثربخشی را تقدیم جامعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برهه‌های تاریخی در ایران هنگامی که نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور حضور داشتند موجبات پیشرفت کشور فراهم شد و هنگامی که این امر محقق نمی‌شد مشکلات عدیده‌ای برای کشور و مردم ایجاد شد.

وی با توصیف نخبگانی همچون امیرکبیر به عنوان افراد موثر و تاثیرگذار در کشور، گفت: متاسفانه با دشمنی و عدم حمایت از این نخبگان در دوران مختلف تاریخی بالاخص در دوران قاجار و پهلوی باعث شد که رشد و ترقی کشور سالیان سال به عقب افتد.

این مسئول فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی روحیه خود باوری را در بین نخبگان و اقشار جامعه ایجاد کرد و این امر باعث ایجاد انگیزه فراوانی در بین مردم شد و امروز به اذعان اندیشکده‌های جهانی و طبق آمار، ایران در رده های بالای جهانی است که این امر با رهبری امام و مقام معظم رهبری و بصیرت عمومی صورت گرفته است.

افتخاری افزود: مقام معظم رهبری طبق اذعان بزرگان عرصه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جهان از هوشمند ترین رهبران جهانی است و در دوره رهبری عالی ایشان علی‌رغم حجم گسترده دشمنی و تحریم‌های ظالمانه، بستر پیشرفت کشور را محقق ساخته است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام معادلات جهانی را برهم می زند و با اعلام جهاد تبیین، تکلیف همه را مشخص کرده است؛ امروزه نخبگان جامعه به ویژه هنرمندان لازم است که در عرصه تبیین فعال باشند

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.