برگزاری دوره تخصصی «تحلیل سیاسی» در یاسوج
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
دوره تخصصی تحلیل سیاسی به صورت حضوری در یاسوج برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اسماعیل مدبرمقدم عضو نهضت جوانان انقلابی تحلیلگر و دبیر برگزاری دوره در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری دوره تخصصی تحلیل سیاسی در ایام ماه مبارک رمضان در یاسوج خبر داد.

مدبرمقدم بیان کرد: این دوره با حمایت قرارگاه بقیه الله و با همکاری نهادهای استانی (ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، معاونت سیاسی بسیج دانشجویی استان، مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ) از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین به مدت ۶ روز از ساعت ۲ تا ۷ عصر در قالب ۱۲ جلسه آموزشی در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

مدبر افزود: با توجه به فراخوان دوره از همه کسانی که ثبت نام می‌کنند مصاحبه انجام خواهد شد و کسانی که در مصاحبه پذیرفته شوند در دوره حضور خواهند داشت، همچنین حداکثر سن برای پذیرفته شده‌ها ۴۰ سال خواهد بود.

اسماعیل مدبرمقدم در پایان گفت: پس از دوره حاضرین در قالب گروه‌های تحلیلگر سیاسی و جهادتبیین در جلسات مختلف، مدارس، مساجد، همایش‌ها و دانشگاه‌ها به تبیین خواهند پرداخت و اساتید دوره نیز از متخصصین نهضت جوانان انقلابی تحلیلگر خواهند بود که از کشور و استان به تدریس دوره می پردازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.