استقلال و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهیدان است
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
به مناسبت 22 اسفند روزبزرگداشت شهدا باحضوردکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی، دکترهرمزپورمسئول اشتغال وامورایثارگران بنیاد شهید استان،دکترغلامپور معاونت راهبردی، دکتر شهباز پورمعاونت درمان،دکتر آزادی رئیس بیمارستان شهیدگمنام یاسوج و دکترترابی رئیس درمانگاه تخصصی وآقای نظری مسئول امورایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی تعدادی از مسئولین ادارات یاسوج در سالن جلسات مدیریت درمان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر یونس محمودیان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نامگذاری ۲۲ اسفندماه به نام شهدافرصت مغتنمی برای زنده نگهداشتن نام و یاد وخاطره شهداء و ترویج فرهنگ ایثار،جهاد وشهادت است.
وی هدف ازبرگزاری مراسم روز بزرگداشت شهداء رانهادینه کردن این روز درجامعه دانست و افزود:امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهداء حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه آنان است.

حرکت روبه جلو انقلاب شکوهمنداسلامی وپیشرفت‌ها و دستاوردهای آن درعرصه‌های مختلف مرهون خون های پاک و مطهرشهدای گرانقدر است، شهدایی که باخون خویش عزت وآزادی واستقلال را به ما هدیه کردند.


دکترهرمز پور مسئول اشتغال وامور ایثارگران بنیاد شهیداستان فلسفه وجودی بنیاد را خدمت به خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران دانست و اظهار داشت: ماامروز در بنیاد به‌عنوان نهادی خدمتگزار که مولود تفکر راهبردی امام راحل (ره) است در هر کسوت و مقامی باید خدمتگزار جامعه ایثارگری باشیم. در تمامی عرصه‌ها و ایام سال باید حرمت و ارزش ایثارگران حفظ شود، خدمت به ایثارگران خدمت به ارزش‌های نظام و انقلاب است.
وی افزود: بنیاد علاوه بر اینکه نهادی خدمتگزار است نهادی فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که درگذر زمان باید کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه انجام دهد. امروز مسئولیت فرزندان شهداء بیش از دیگران است و این‌یک تکلیف برای همه ما است و ازخدمات دکتر یونس محمودیان به خاطر ارج نهادن به فرزندان تقدیر تشکر کرد.

این جلسه به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا آقای دکتر آزادی ویزدان‌جو به عنوان فرزندان شاهد صحبت کردند و در پایان از فرزندان شاغل در مدیریت درمان تامین اجتماعی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.