پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت نوروز ۱۴۰۱
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، آغاز سال نو و فرا رسیدن سال1401 را تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در متن پیام دکتر «دکتر یونس محمودیان» آمده است:

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار»

«یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»
بهار این ودیعه الهی همراه با سرسبزی و طراوت می آید و شکوفایی را با نام نوروز رقم می زند.

اکنون که دستان پر نوازش بهار طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند، تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را نظاره بنشینیم و یا مقلب القلوب گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پاخیزیم.

اری بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا می رسد،ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.

در سالی که گذشت، شما همکاران عزیز و دلسوز بنده در جای جای استان پهناورمان درگیر مبارزه با بیماری کرونا بودید و همگان شاهد خدمات و تلاش ‌های خالصانه شما همچون همیشه، بوده و هستند.

یادمان نخواهد رفت شما عزیزان، در روزهای بسیار سخت کشور و در بدترین محدودیت های مادی، با بیماری کرونا مبارزه بی امانی داشتید. عزیزانی را به عنوان شهدای مدافع سلامت از دست دادیم که نبود تک تک ایشان در کنارمان بسیار سخت و جانکاه است.

از شما تقاضا دارم در مسیر کنترل این بیماری تلاش های ستودنی خود را در ایام نوروز امسال ادامه داده تا با یاری خداوند و یاری یکدیگر هر چه زودتر سایه آرامش و سلامت را بر سر تک تک افراد خانواده بزرگ کهگیلویه و بویراحمد، بگسترانیم.

در پایان از خداوند متعال در سال جدید برای تمامی هموطنان عزیزم، هم استانی ها فداکار وسخت کوش، همکاران وکارکنان خدوم وزحمتکش سازمان تامین اجتماعی ، وتمامی فعالان عرصه سلامت و بهداشت و درمان، سالی سرشار از سلامتی و شادمانی را آرزومندم و امیدوارم بتوانیم در راستای ارتقای سلامت جامعه گام های بلندتری برداریم
دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.