پیام تبریک نماینده کادر سلامت کشور واستان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت آغاز سال نو
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
نماینده کادر سلامت کشور واستان کهگیلویه وبویراحمدبه مناسبت آغاز سال نوپیام تبریکی صادرکرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تبریک وحیدآرویش به شرح ذیل است:

” به نام خدای شکوفه و بهار ”

حالا و در شرایطی به پایانی ترین لحظات پایانی سال ۱۴۰۰ می رسیم که کادر بهداشت و درمان و بدنه ی شریف وزارت بهداشت دو بهار کرونایی را در سخت ترین شرایط ممکن پشت سر گذاشته و در آستانه ی سومین بهارند،بهاری که هنوز همراه با اپیدمی و جنگی تمام عیار است و همکاران ما برخلاف دستگاههای تعطیل کشور در مراکز بهداشتی و درمانی به انجام وظیفه ای مقدس مشغولند.

 

همه ی اینها در حالی رقم میخورد که سالیان گذشته و بخصوص ماههای پایانی سال ۱۴۰۰ برای کادر سلامت کشور با بی مهری مسئولین امر در تمامی جوانب همراه بودو حتی همین حالا که این مطلب در حال نگاشته شدن است اصل حقوق اسفند و عیدی بسیاری از دانشگاههای علوم پزشکی ، مطالبات ماههاین گذشته و همینطور مطالبات کادر سلامت شرکتی پرداخت نگردیده است.

رویکردی که واقعا معلوم نیست نام آن را چه می توان گذاشت ، اما هر چه هست لجبازی های کودکانه ی یک سازمان دولتی در آن کاملا مشهود است.

پیش از این نیز و طی فرآیندی که در آن استحقاق کادر سلامت کشور و جانفشانی و ایثار همکارانمان به سختی نادیده گرفته شد تمامی مطالبات ما عقیم گذاشته شداما و با وجود تمام بی مهری های صورت گرفته کادر سلامت کشور مصمم تر از قبل و در اتحادی کم نظیر آمدن بهار را به فال نیک گرفته و بر پیگیری مطالباتش اصرار می ورزد.

ما یک ” فوق العاده خاص ”  و یک ” تبدیل وضعیت ” از مجلس و دولت طلبکاریم ، و این مسئولین امر هستند که باید بدهی خود را صاف نمایند.

در پایان ، با درود به روح پرفتوح شهدای کادر سلامت کشور ، آمدن بهاری دیگر را به همکاران گرامی ، بخصوص همکارانی که در این لحظات در کفِ مراکز بهداشتی و درمانی در حال ارائه ی خدمت به هموطنان عزیز هستند تبریک می گویم و یقین داریم در کنار هم و با امید به رحمت لایزالی پروردگار متعال می توانیم بهترینها را برای صنف و حرفه مقدسمان رقم بزنیم.

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

‌وحید آرویش

نماینده کادر سلامت کشور واستان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.