پیام تبریک سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
بهنام نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی به مناسبت فرارسیدن سال 1401 پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی به شرح ذیل است:
(یا مقلب ‌القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال)
بهار، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در خصوص بهتر زیستن و بهتر ساختن و از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به‌سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می‌کند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و همگرایی فرا می‌خواند.

ضمن حمد و ستایش حضرت احدیت از همه اعضای محترم هیات علمی، مدیران و کارکنان خدوم و پرتلاش و دانشجویان عزیز که در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان شهید بهشتی، شبانه‌روز ایثارگرانه تلاش کردند قدردانی می‌کنم.
امیدواریم مردم عزیزمان توجه بسیار جدی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون به خصوص تزریق نوبت سوم واکسن کرونا جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس داشته باشند و همچنین در سفرهای خود با توجه بیشتر به “شعار ایمن برانید سالم بمانید”، احتیاط و نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کنند، تا مراسم‌ها و مسافرت‌های نوروزی، با اولویت قرار دادن حفظ سلامتی، انجام شود.

در پایان لازم میدانم این عید سعید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را به همه هموطنان در سراسر ایران اسلامی، به خصوص به همکاران پرتلاش و توانمندم در بیمارستان شهیدبهشتی، تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه پروردگار متعال، سالی سرشار از سلامتی و موفقیت‌های روزافزون برای مردم عزیز کشورمان و پیشرفت‌های بیشتر برای ایران اسلامی را مسألت دارم.

دکتر بهنام نیازی
سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.