کار اسکان مهمانان نوروزی به نحو شایسته ای در حال انجام است/ اسکان بیش از۱۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع اسکان مهمانان نوروزی در ایام نوروز در شهرستانها ومناطق به نحو مطلوب و شایسته در حال انجام است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید ولی موسوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تعداد ۱۰ هزار و ۷۱۵ مسافر در مدارس این استان اسکان یافته اند.

وی، تعداد خانوارهای اسکان پیدا کرده را ۲ هزار و ۲۸۴ خانوار عنوان کرد و گفت: شهرستان بویراحمد با ۱۷۹۹ خانوار و جمعیت ۸۳۲۸ نفر و گچساران با ۲۹۶خانوار و ۱۴۵۴ مسافر بیشترین پذیرش اسکان مسافر در مدارس را داشته‌اند.

سید ولی موسوی افزود: امسال باتوجه به اینکه ۲ سال شرایط کرونایی مهمانان نوروزی نداشته ایم پیش بینی می‌شود که با حجم زیادی از مهمانان نوروزی مواجه شویم.

وی با اشاره به بازدید های مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون عمرانی استاندار ، فرمانداران و دیگر معاونین اداره کل و روسای آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق گفت: کار اسکان در استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به حجم مهمانان نوروزی ، به نحو عالی وشایسته در حال انجام است.

موسوی با بیان اینکه در استان کهگیلویه وبویراحمد به وضوح مشخص است که امادگی لازم برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس وجود دارد گفت: با تلاش شبانه رورزی روسای آموزش وپرورش و اعضای ستاد اسکان از همه ظرفیت ها در شهرستانها و مناطق برای برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از انسجام و مدیریت خوب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در زمینه اسکان مهمانان نوروزی تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به حجم مسافر در این شهرستان خوشبختانه با تلاشهای بی وقفه و بازدیدهای مکرر از ستاد اسکان و مدارس شاهد رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده هستیم.

وی افزود: در ۲ سال گذشته مدارس به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا مورد استفاده قرار نمی گرفت اما با مدیریت هوشمندانه عوامل ستاد اسکان نوروزی در سطح شهرستانها و مناطق با آمادگی لازم مدارس برای اسکان نوروزی هموطنان فراهم شد.

موسوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۲۸۰ جاذبه گردشگری و ۲۲۵ بقعه متبرکه در نوروز هر سال پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال، یک هزار ۴۹۱کلاس درس در ۱۹۴ آموزشگاه در ۱۲ شهرستان و منطقه آماده میزبانی از فرهنگیان شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.