بازدیدمعاونین آموزش متوسطه و ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان از ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد
۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
در این بازدید محمد جمالی معاون آموزش متوسطه و رحیمی بیدک معاون ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان بویراحمد قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید ضمن تشکر از فعالیتهای اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد به دلیل جادبه های زیبای گردشگری و مواهب ارزشمند الهی در ایام نوروز پذیرای میهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور است که لازم است میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در این ایام فرخنده باشیم.

سید جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد را قابل تقدیر دانست وگفت. با توجه به حجم مسافران نوروزی خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران شاهد ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی هستیم.

ایرج حجتی جانشین ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز با تشکر از حضور معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: رضایت مندی مسافران نو روزی برای ما یک اصل است که با برنامه ریزی منسجم واصولی و تلاش شبانه روزی همکاران شاهد ارتقا کیفی ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستيم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.