بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدايي در ۱۴ فروردین روانه کلاسهای درس می‌شوند
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
معاون آموزش ابتدايي اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۶۸۹ آموزشگاه ابتدايي در سطح استان پذیرای دانش آموزان است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور گفت: همه تمهیدات لازم در سطح اموزشگاهای ابتدايي در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده است تا دانش اموزان عزیز با شور ونشاط آموزش حضوری خویش را آغاز کنند.

وی افزود: با حضور دانش آموزان سرزندگی و شادابی به مدارس بر می گردد .

معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی در دوران کرونا بیشترین آسیب اموزشی، عاطفی و اجتماعی را دیده اند گفت: دوران ابتدايي زیربنای آموزش است که عملکرد آن در همه دوران تحصیل نمایان می شود که باید نگاه ویژه ای به مقطع ابتدایی داشته باشیم.

وی گفت: در کهگیلویه وبویراحمد ۸۸۵۱۱ دانش آموز ابتدايي در مدارس دولتی و ۱۵۱۷۱ دانش آموز در مدارس غیر دولتی در ۱۴ فروردین روانه مدرسه می شوند که ۵۹۶۹ آموزگار کار آموزش آنها را دنبال می کنند.

رحیمی بیدک از اولیا دانش آموزان خواست با توجه با آسیب جدی در این مقطع مهم تحصیلی حساسیت بیشتری نسبت به حضور دانش آموزان داشته باشند.
وی در پایان از آمادگی همه مدارس در شهرستانها ومناطق برای استقبال از دانش آموزان خبر داد و گفت: گروهای نظارتی برای بررسی عملکرد ادارات در زمینه بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین اعزام می شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.