ترافیک بعد از تعطیلات نوروزی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال‌جاری مسیرهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد ترافیک روان خودروها هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در دامنه‌های رشته کوه زاگرس یکی از استان‌های دارای اقلیم چهارفصل کشور می‌باشد که همواره در ایام تعطیلات بهار و تابستان مورد توجه گردشگران قرار دارد.
توپوگرافی خاص و وجود محورهای مواصلاتی در مناطق کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد را در ردیف استان‌های پر خطر در زمینه‌ی راه‌های ارتباطی قرار داده است که عدم استاندارد بودن خودروها، غیر استاندارد بودن جاده‌ها به ویژه در مسیرهای کوهستانی باعث شده که سالانه در محورهای ارتباطی این استان شاهد وقوع تصادفات جاده‌ای باشیم.
سرهنگ بهنام ویسی‌پور فرمانده پلیس راه استان گفت: در ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین با توجه به مراجعه اغلب مردم استان و همچنین مسافران و گردشگران به اماکن تفریحی، شاهد بار ترافیکی در مسیرهای مواصلاتی استان هستیم.
وی افزود: میزان تردد جاده‌ای در مسیرهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون ورودی‌ شهر یاسوج مرکز استان، شهرهای گچساران و چرام شاهد حجم ترافیک سنگینی هستند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه پلیس راه استان تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت و آرامش در جاده‌ها به کار بسته‌است، از مردم درخواست کرد نهایت همکاری با پلیس را داشته باشند تا در این ساعات پایانی شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.