قیمت جدید شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
قیمت جدید انواع شن و ماسه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۵ روز پر سر و صدا کارخانه داران، تعیین شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ ابتدای امسال کارخانه داران شن و ماسه کهگیلویه و بویراحمد بدون هماهنگی با مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت در اقدامی خودسرانه قیمت ماسه شسته را ۶۵ هزار تومان، ماسه شکسته ۶۳ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۵۵ هزار تومان و ماسه بادی را ۳۸ هزار تومان را تعیین کردند که نسبت به قیمت سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌داد.

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه با واکنش شدید مردم روبه‌رو شد و خبرگزاری تسنیم نیز در جایگاه «صدای مردم» به عنوان اولین رسانه به این موضوع ورود کرد و مستمر به پیگیری‌ها ادامه می‌داد.

کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست خود در سال جدید اقدام به تعیین و ابلاغ قیمت شن و ماسه کرده‌اند تا بعد از ۱۵ روز پر سر و صدای کارخانه داران شن و ماسه، به نگرانی مردم پایان دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اولین نشست کارگروه تنظیم بازار در سال ۱۴۰۱ گفت: در این جلسه قیمت انواع شن و ماسه استاندارد در محل واحدهای تولیدی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، حق باسکول و حق بارگیری تعیین شده است.

سالار حسین‌پور افزود: قیمت ماسه شسته هر تن ۴۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۴۴ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۳۱ هزار تومان و ماسه بادی ۲۴ هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.