ائمه جمعه استان همراهی و همکاری خوبی با آموزش وپرورش دارند / درآموزش وپرورش همکاری با ائمه جمعه استان را برای خود افتخار می‌دانم/ دانش آموزان قاری، موذن، حافظ و مداح را به ستاد نماز جمعه معرفی کنید
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۵
در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان با ستاد نماز جمعه یاسوج مطرح شد: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه استان همراهی و همکاری خوبی با آموزش و پرورش دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسنعلی عزت خواه در دیدار نوروزی رئیس و تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تبریک سال نو با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: تحول علاوه بر اینکه در طبیعت باید رقم بخورد در ماه مبارک رمضان نیز در انسان باید تحول درونی ایجاد شود.
حسنعلی عزت خواه ، سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را مبنای حرکت نظام آموزشی برای تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد عنوان کرد و گفت: در این سند واژه «تربیت» به کار رفته که هر دبیری باید خود را مربی تربیتی در مجموعه کلاس بداند.
وی از همکاری و همراهی مجموعه ستاد نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ستاد نماز جمعه در زمینه جذب حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه و همچنین همکاری با آموزش و پرورش همکاری خوب و مستمری داشته و امیدواریم که این کار نیز تداوم داشته باشد.
عزت خواه ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه شهرستان های استان، استفاده از پتانسیل حوزه های علمیه و مذهبیون را یک ضرورت برای آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: ائمه جمعه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج تاکنون همراهی و همکاری خوبی با این سازمان داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به درخواست های رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج، آمادگی این سازمان جهت همکاری با ستاد نماز جمعه در حد ظرفیت ها و امکانات سازمان آموزش و پرورش را اعلام کرد.
وی بر ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین دستگاه‌های فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: کهگیلویه وبویراحمد استانی سراسر شیعه، عالم پرور و عالم دوست است که در آموزش وپرورش همکاری با ائمه جمعه استان را برای خود افتخار می دانم.
حجت الاسلام «امیر مردانی» نیز در این نشست ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهای پربار نظام و حضرتعالی به عنوان مدیرکل از نیروهای انقلابی و با عزت این سازمان در استان هستید.
رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج با اشاره به جذب حدود ۵۰۰ نفر از برادران و خواهران توسط این ستاد در یاسوج، خواستار همکاری سازمان آموزش و پرورش جهت اسکان تعدادی از آنها در اردوگاه مشهد مقدس شد.
وی بر ضرورت حضور دانش آموزان نوجوان و جوان اعم از خواهر و برادر به صورت هفتگی در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: با توجه به تصمیم این ستاد در راستای برگزاری کلاس های کمک آموزشی در مصلی نماز جمعه یاسوج، نیازمند حمایت های سخت افزاری آموزش و پرورش از این کلاس‌ها هستیم.
حجت الاسلام مردانی ضرورت استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را یادآور شد و گفت: می طلبد که سازمان آموزش و پرورش لیست دانش آموزان قاری، موذن، حافظ و مداح را برای استفاده از ظرفیت آنها در برگزاری برنامه های نماز جمعه به این ستاد ارائه کند.
رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه را از برنامه‌های این ستاد در یاسوج دانست و گفت: کلاس های احکام و نشست های دینی نیز با همکاری حوزه علمیه یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.