بازدید استاندار از منطقه چیتاب/ احمدزاده؛ مشکلات منطقه ظرف ۲ سال آینده رفع شود
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید از منطقه چیتاب و بررسی مشکلات و کمبودها به این منطقه سفر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید علی احمدزاده در بدو ورود به شهر چیتاب شهرستان بویراحمد به مقام شامخ شهدای این منطقه، تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد شهید ستار اورنگ، شهدای شهر نقاره‌خانه و شهید امیر هاشمی در روستای جوزار ادای احترام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از درمانگاه بهداشتی نقاره‌خانه که عملیات احداث آن در سال ۹۵ آغاز شد اما به دلیل کمبود اعتبار تاکنون متوقف است بازدید و از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این پروژه بهداشتی خبر داد.

وی همچنین با مهم و حیاتی خواندن حوزه بهداشت و درمان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواست این پروژه تا شهریور ماه جاری به بهره‌برداری برسد.

در ادامه پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه و پروژه آبرسانی به ۳۵ هکتار زمین و باغ این منطقه همچنین‌ آبرسانی به اراضی کشاورزی منطقه چیتاب و کبگیان بررسی و از اختصاص ۶۵ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت جهاد کشاورزی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داده شد.

احمدزاده از سد چیتاب( جوزار) که تامین کننده آب ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی منطقه است هم بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم چیتاب با بیان اینکه به این منطقه آمده‌‌ایم تا پیشرفت‌ها و کمبودها را از نزدیک مشاهده کنیم، افزود: کمبودهایی در منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به حمایت مردم از خدمتگزاران خود افزود: با کمک مردم و کار جهادی مسئولان ظرف یکی ۲ سال آینده بخشی از مشکلات بخش چیتاب حل شود.

احمدزاده با اشاره به جاده‌های آنتنی بخش کبگیان به طول ۲‌.۵ کیلومتر از اتصال به جاده پاتاوه_ دهدشت تا مرداد ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.