قدردانی مسئولان استانی و کشاورزان بخش کبکیان از شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
استاندار کهگیلیویه و بویراحمد، نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل سند تنظیمی چیتاب، تاسیسات و شبکه آبیاری آن در شهرستان بویراحمد، بازدید و از اقدامات شرکت آب منطقه ای استان، قدردانی کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این بازدید، آرش مصلح، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، ضمن تشریح مشخصات این شبکه و اهداف آن، تاثیر و اثرگذاری مهم این طرح را در اقتصاد، تولید و اشتغال منطقه بسیار مهم دانسته و استمرار بهره برداری مطلوب از آن را از افتخارات شرکت آب منطقه ای برشمرد.
وی، خواستار تامین اعتبار لازم جهت بهره برداری و نگهداری تاسیسات بند و کانال اصلی انتقال شد که این درخواست، مورد موافقت و جزو مصوبات جلسه نهایی، قرار گرفت.
همچنین، در این بازدید، رئیس اداره منابع آب شهرستان بویراحمد در خصوص مجوزهای کشاورزی و پرورش ماهی صادره بر روی رودخانه کبکیان، توضیحات مبسوطی ارائه کرد.
شایان ذکر است که در این بازدید، کشاورزان و اعضای شورای شهر چیتاب، از همکاری مطلوب شرکت آب منطقه ای درطول سالیان متمادی در راستای تامین آب اراضی مستعد کشاورزی این منطقه، قدردانی کردند.
علاوه بر آن، استاندار و نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر اینکه آب، به عنوان یکی از محورهای توسعه بخش کبکیان است و با قدردانی از تلاش ها و پیگیری ها و همچنین اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای، آمادگی خود را برای همکاری با این شرکت در راستای مطالعه مهار آبهای موجود در این منطقه، اعلام کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.