دوره‌‌های توانمندسازی و آموزش نیروهای بومی در حوزه نفت برگزار می‌شود
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: وزارت نفت با آموزش نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان موافقت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سیداحسان عسکری اعلام کرد: در سفر ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد، براساس نظر وزارت نفت و با عنایت به بهره برداری تعدادی از طرح‌ها در سال جاری، با اجرای دوره های توانمندسازی و اموزش نیروهای بومی استان جهت رشته شغل‌های مورد نیاز بخش‌های مختلف صنایع نفت، گاز و پتروشیمی موافقت شد.
وی اظهار داشت: با توجه به نقش آموزش های مهارتی فناورانه در تقویت ابعاد مختلف ساختاری اشتغال وکمک به حذف برخی از انواع بیکاری و لزوم زمینه سازی توسعه فعالیت های صنعتی به برپایی چنین دوره هایی با وزارت نفت و مدیریت طرح‌های عمرانی فرآیند برنامه آموزشی در حال پیگیری است.
عسکری تصریح کرد: جهت تسریع در اجرایی شدن مصوبه دولت و محققق سازی برنامه و بهبود شرایط استقرار واحدهای صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی و از طرفی با عنایت به بهره برداری تعدادی از طرح‌های در سال جاری استان با استفاده از سازکارهای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آمادگی برپایی دوره های آموزشی، تخصص و حرفه‌ای در زمینه مشاغل مورد نیاز را به وزارت نفت بصورت مکتوب اعلام کردیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: در این راستا از وزارت نفت درخواست شد ضمن تامین منابع مالی، تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز فهرست دوره‌های آموزشی صنایع مطرح شده در قالب رشته شاغل به تفکیک سرفصل پیش نیاز مدت زمان هر دوره و نیز ابعاد فنی و آموزشی به استان اعلام شود.
دکترعسکری بیان کرد: پس از اعلام فهرست دوره‌ها، تامین مالی و تجهیزات، کار برنامه ریزی لازم به منظور عملیاتی کردن دوره های مورد نظر برای متقاضیان و تحصیلکردگان واجد شرایط استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.