اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

بیشترین اعتبارات اشتغال‌زایی به شهرستان بویراحمد تعلق بگیرد
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۴۰
فرماندار بویراحمد: فرماندار بویراحمد گفت: اگر سهم تسهیلات اشتغالزایی در سطوح مختلف از طرف ادارات کل و بانک‌های عامل و صندوق کار آفرینی به طور شفاف به اداره شهرستان و فرمانداری اعلام و عملیاتی نشود؛ ضمن ارائه گزارش به استاندار محترم، با مردم هم به طور شفاف خواهم گفت که مسئولیتی در قبال تسهیلات اشتغالزایی ندارم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهرام مهدوی مطلق با تاکید بر بی اطلاع بودن به سهم تسهیلات خوش‌اشتغال‌زایی گفت: من در جایگاه فرماندار از میزان حق سهم شهرستان و نوع تسهیلات اشتغالزایی اطلاعات دقیقی ندارم یعنی ادارات کل همه اطلاعات را فقط در اختیار خود دارند و شفاف نیستند.

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: لابد آحاد مردم عادی و بیکاران اساسا از این تسهیلات و ظرفیت‌ها مطلع نیستند.

مهدوی مطلق ادامه داد: وقتی مسئولین ارشد ما به مناطق مختلف می‌روند از وجود انبوه بیکاران در کنار انبوه ظرفیت‌های کار آفرینی و اشتغالزایی تعجب می‌کنند؛ ناشی از این است که شهرستان، بخش‌ها و دهستان های ما به طور وسیع و دقیق اطلاعات درستی از وام‌های اشتغالزایی ندارند.

وی تصریح کرد: اطلاعات این تسهیلات اغلب با رانت سازمانی و اداری منتشر می‌شود و در دسترس آحاد مردم در بخش‌ها و دهستان قرار نمی گیرد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به نحوه توزیع و پرداخت تسهیلات گفت: نحوه توزیع و پرداخت تسهیلات در شهرستان شفاف نیست، اغلب وام‌های کلان دریافتی در حوزه‌های مختلف خصوصا ادارات کار، گردشگری و سایر در اختیار کسانی است که رابطه و رانتی در ادارات و سازمان‌ها داشته و دارند.

مهدوی مطلق افزود: این یک واقعیت ملموس و قابل شمارش هست؛ جوانان واقعی جویای کار اطلاعی از این همه تسهیلات ندارند.

فرماندار بویراحمد گفت: مشکل دیگر در اشتغالزایی شهرستان کند بودن روند صدور مجوزهای لازم هست قرار بود و هست که این مجوزها الکترونیکی باشند و بشود ،آیا ادارات متولی استان و شهرستان ما اطلاع و گزارش دقیقی از وضعیت الکترونیکی شدن صدور مجوزها و نحوه اجرای آن دارند؟ یا ندارند؟

وی اظهار کرد: مشکل دیگر عدم هماهنگی دستگاهای هم افزا و عدم همکاری و دغدغه مندی بانک ها در این خصوص است.

مهدوی مطلق گفت: براساس شاخص‌های بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن، بیشترین اعتبارات اشتغالزایی باید به شهرستان بویراحمد تعلق بگیرد و میزان هم سفاع در اختیار اداره شهرستان قرار گیرد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.