دیدار سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با خانواده شهید محسن توکل پور
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
رئیس بیمارستان شهید بهشتی با همراهی امام جماعت و مدیر فرهنگی، حراست و تعدادی از همکاران بیمارستان با خانواده شهید محسن توکل پور دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ این دیدار که مصادف با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان” انجام شد.
دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه هر آنچه که ما امروز داریم به برکت خون شهداست و پیشرفت های امروزمان را مدیون فداکاری و ایثار شهدا هستیم افزود: شهیدان راه امام حسین(ع) را دنبال کردند و با  ایثارگری  جان خود را در راه سربلندی ایران اسلامی نثار کردند.
دکتر نیازی خانواده‌های شهدا را ارزشمند دانستند و گفت: خانواده شهدا مظهر شکیبایی، ایستادگی، مقاومت و حافظان اصلی ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین برسیا امام جماعت و مدیر فرهنگی بیمارستان گفت: لازم است که پای اهداف شهیدان محکم بایستیم و ادامه راه ایثار و فداکاری آنان ادامه دهیم.
برسیا خاطرنشان کرد: هر چه ما داریم از برکت خون شهیدان است اگه امنیت و آسایش داریم به برکت خون شهیدان هست تا هستیم باید مدیون آنان باشیم.
در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر و هدیه به همسر و برادر شهید توکل پور از این شهید عزیز که کارمند بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بودند تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.