دیدار مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهدای ارتش
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
سرهنگ «آسمند» به مناسبت روز ارتش با خانواده‌های تعدادی از خانواده‌های شهدای ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به مناسبت روز ارتش، به همراه کارکنان این اداره‌کل و نمایندگی ارتش در استان با خانواده‌های شهیدان «شهریار علیپور» و «سعید محمدپور» دیدار کرد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها اظهار داشت: پدران و مادران شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های خود را در راه امنیت و آرامش ملت ایران فدا کردند و شایسته تکریم هستند.

وی افزود: شهدای والامقام برای صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امیدواریم ما نیز بتوانیم راه و آرمان شهدا را ادامه دهیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز ارتش به خانواده‌های شهیدان علیپور و محمدپور، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

«شهریار علیپور» در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بویراحمد به دنیا آمد. وی در قالب لشکر ۱۶ زرهی قزوین به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات «فتح‌المبین» در منطقه عملیاتی «دزفول» به فیض شهادت نائل آمد.

«سعید محمدپور» در سال ۱۳۶۳ در شهر یاسوج به دنیا آمد. و در لشکر ۹۲ زرهی ارتش خدمت می‌کرد و پس از هفت ماه خدمت صادقانه در ۲۴ خرداد ۱۳۸۳ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.