اجرای امر به معروف و نهی از منکر لازمه تحقق تمدن اسلامی است
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد: با حکم نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، امین ‌امینی نسب به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ ظهر امروز آیین‌ معارفه رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چرام با حضور امام جمعه این شهرستان، دبیر ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین، در دفتر امام جمعه چرام برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم، در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه حق تعالی در این ماه پرفیض و برکت اظهار کرد: انسان به عنوان اشرف مخلوقات، قابلیت و استعداد دریافت مراتب والای انسانی و قرب به حضرت حق را دارد و باید تلاش کند تا به جایگاه اصلی خود برسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انسان زمانی اشرف مخلوقات است که به واسطه اختیاری که دارد، کرامت انسانی خویش را پاس داشته و تلاش کند تا شایستگی خلافت الهی را در خود ایجاد نماید. با همین شرط است که انسان در زمین خلیفه خداوند می‌شود.

وی افزود: امروزه باید قانونمندی و پایبندی به قانون ‌ولو بر خلاف منافع فردی باشد در کشور فرهنگ سازی شود و مردم خود مجری قانون باشند. یکی از قوانین الهی که باید در جامعه گسترش پیدا کند فریضه امر به معروف ‌ونهی از منکر است که با اجرای آن می توان به هدف مطلوبی که مدنظر اسلام برای شکل گیری تمدن اسلامی است، رسید.

در پایان این مراسم، امین ‌امینی نسب با حکم نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چرام معرفی شد.

 

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.