اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

توزیع بیش از ۱۶۰۰تن اقلام ضروری خانوار در کهگیلویه و بویراحمد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
علی معتمدی پور با اشاره به دلایل کمبود روغن خوراکی درکهگیلویه وبویراحمد از رفع این مشکل با تزریق مواد اولیه به کارخانه های روغن کشی خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ کمبود روغن خوراکی با وجود وعده‌های مسئولان، مبنی بر کنترل این بازار، در روزهای گذشته مردم را کمی نگران کرد تا در این رابطه گفتگویی را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی ترتیب دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم استان، بازار رصد و کنترل می‌شود گفت: سرانه مصرف روغن یک خانوار بر اساس سند مدیریت استراتژیک ۱۵ تا ۱۷ کیلوگرم در سال و مشکل مواد اولیه علت کمبود مقطعی روزهای گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از کارخانجات تا تعیین تکلیف ارز ترجیحی با محدودیت روغن توزیع می‌کنند ابراز داشت: افزایش قاچاق روغن در یکی از استان‌های مرزی مزید بر علت کمبود روزهای گذشته بوده است.

معتمدی پور با اشاره به اینکه از ۱۴ فروردین تا کنون بالغ بر ۲۲۱ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است گفت: در طرح ضیافت ۲۰۰تن برنج هندی، ۳۰۰ تن برنج پاکستانی، برنج تایلندی۴۰۰ تن، شکر مصرف خانوار۳۰۰ تن و شکر صنف و صنعت ۲۰۰ تن در استان توزیع شده است.

وی اذعان داشت: مشکل کمبود روغن با تامین مواد اولیه با بارگیری از بندرعباس رفع می‌شود.

معتمدی پور خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم و مکاتبات انجام شده و ۲ کارشناس مقیم به کارخانه برای کنترل ورودی مواد اولیه و خروجی مقدار تولید روغن اعزام و با بارگیری روغن خوراکی به شهرستان‌ها مشکل به زودی رفع می شود.

وی همچنین ابراز داشت: ۲۰۰ تن سهمیه ماهانه روغن خوراکی استان در بازار توزیع شد که به دلیل کمبود ۴۲ تن با توجه به تولید روغن در کهگیلویه و بویراحمد از سهمیه سایر استان‌ها کم و وارد بازار شد.

انتهای پیام/

رئیس جهاد کشاورزی استان گفت: با تزریق مواد اولیه به کارخانه‌های روغن کشی تا چند روز آینده نوسانات رفع و بازار به ثبات می‌رسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.