بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۷
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر محمود شهامت معاون درمان دانشگاه، دکتر وحید توانا مدیر درمان دانشگاه به همراه تیم کارشناسی معاونت درمان در بیمارستان شهید بهشتی حضور یافتند و در بازدیدی که با حضور دکتر بهنام نیازی سرپرست بیمارستان، اعضای تیم اجرایی بیمارستان و‌ مسئولین واحد‌های بیمارستان از بخش‌های مختلف صورت گرفت از نزدیک مشکلات بیمارستان را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر نیازی گفت: بیمارستان‌ شهید بهشتی تنها بیمارستان استان بود که به همه مردم استان و شهرستان‌های مجاور خدمات ارائه می‌داد.
وی خاطرنشان کرد: نام بیمارستان شهید بهشتی با مردم عجین شده است و همواره مردم این بیمارستان را بعنوان اولویت اول درمان خودشان می‌دانند.


دکتر نیازی افزود: ما به‌ شدت دنبال این هستیم که بیمارستان را از این حالتی که هست با کمک معاونت درمان دانشگاه به جایگاه خود برگردانیم.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیمارستان در مرکز شهر قرار دارد بیان کرد: مراجعین اولویت اول آنان برای ارائه خدمات درمانی این بیمارستان است زیرا این بیمارستان از معدود بیمارستان‌های در سطح استان بوده است که مجرب ترین و با سابقه‌ترین، پزشکان و پرسنل درمانی و اداری در این مرکز وجود دارد.

وی اظهار داشت: داشتن نیروی انسانی با کیفیت و مجرب همواره برای هر سازمانی یک نعمت است و ما از داشتن این نیروی انسانی به خود می‌بالیم و انتظار دارم معاونت درمان دانشگاه این بیمارستان را از حالت انفعالی به بیمارستانی که هم پرسنل و هم مردم انتظار دارند و هم مدیریت دارند برگرداند وقطعا سود این کار باعث خوشحالی همه خواهد شد.

در ادامه دکتر نیازی خواستار کارشناسی معاونت درمان شد که با دقت و با ارائه بهترین پیشنهاد و‌ راهکار برای از سرگیری مجدد بیمارستان برای خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه راه اندازی بخش‌های جراحی در رشته‌های مختلف ارائه دهند تا به بهترین شکل ممکن و از وجود پزشکان متخصص برای ارائه خدمات شایسته به ذینفعان باشیم.
وی گفت: این بیمارستان‌ هم در زمینه حاکمیت بالینی هم در حوزه‌های دیگر همیشه در استان برتر بوده و در بحث اعتباربخشی با سایر بیمارستان‌های استان در طول این چند دهه متفاوت بوده است و تقدیر و تشکر مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خود سند و افتخاری برای این بیمارستان است.

در ادامه این بازدید دکتر شهامت به اتفاق تیم کارشناسی معاونت درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان حضور یافتند و به نقطه نظرات و راهکارهای مسئولین بخش‌های مختلف بیمارستان را شنیدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از زمانیکه من میدانم این بیمارستان پیشانی درمان استان بوده است و پتانسیل این را دارد که مجددا مثل قبل باشد زیرا داشتن نیروهای کارآمد اعم از پزشکان، پرسنل درمانی و اداری می‌تواند سکوی پرتاب به جایگاه واقعی خود باشد.

دکتر شهامت با بیان اینکه دنبال بهترین راهکار هستیم که هم از لحاظ ارائه خدمات رسانی مطلوب به مراجعین باشیم و یقینا این اتفاق خواهد افتاد بیان کرد: نگاه ما این است که این بیمارستان می‌تواند در حوزه خدمات‌دهی به کمک درمان استان بیاید.

وی از سرپرست بیمارستان شهید بهشتی و پرسنل بیمارستان بخاطر تلاش‌های که انجام دادند  تقدیر کرد و‌ گفت: امروز انگیزه، مهمترین عامل برای موفقیت در یک جامعه است و این عامل امروز در دکتر نیازی و همکاران کاملا مشهود بود و ماهم به نوبه خود از از ارائه راهکارهای مفید در جهت ساماندهی و راه اندازی مجدد بیمارستان به حالت سابق حمایت می‌کنیم و این نوید را می‌دهیم که بیمارستان شهید بهشتی باز هم می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا تهعد تخصص پشتکار و روحیه همکاری در این پرسنل کاملا مشهود است.


سرپرست معاونت درمان دانشگاه در پایان گفت مهم‌ترین مسئله ای که هست در بعضی از رشته‌های که نیاز به تاییدیه بیمه باشد این تعامل وجود دارد و ما هم سعی می‌کنیم دیدگاه کارشناسی خودمان را برای دوستان واحد تعرفه بیمه ها ارائه کنیم تا شاید در بهترین شرایط ما بتوانیم هزینه‌هایمان را به درآمد واقعی که وجود دارد برسانیم که در این زمینه هم ضرر نکرده باشیم ولی به‌هرحال وجود این بیمارستان‌ در مرکز شهر با توجه به نوع خدماتی که ارائه میدهد؛ واقعاً لازم است و انشاءلله در جلسه بعدی شاهد از سرگیری بیمارستان شبیه گذشته با تغیراتی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.