پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز کارگر
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
دکتر یونس محمودیان طی پیامی فرارسیدن روز کارگر را تبریک گفت‌.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است و در جامعه ما مردان و زنان کارگر سرمایه‌های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند، همت و کوشش کارگران عزیز، کارگرانی که وفادار به ارزش‌های اجتماعی بوده و در تمام عرصه های مختلف حضوری فعال داشته اند شایسته تقدیر است.
یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه به خصوص در بخش حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌شوند.

کارگر، واژه مقدس فرهنگ دینی و ملی ماست. ارج ‌نهادن به مقام والای کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری، خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید کشور، وظیفه همه است. لذا به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ همکاران عزیزم، از یکایک ایشان سپاسگزارم و امیدوارم در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مزین به شعار «جهش تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرینی» است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه وبازوی هنرمندکارگر بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی ۲چندان خواهد یافت.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص همکاران خودم این عرصه در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه را فراهم می‌نمایند تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان را داریم و امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

“یونس محمودیان”

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.