آغازعملیات اجرایی دبیرستان ۹کلاسه نجف آبادیاسوج/اختصاص ۸۰ میلیاردتومان اعتبار به نوسازی مدارس استان
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
مدرسه ۹ کلاسه نجف‌آباد به نمایندگی از هفت مدرسه در شهرستان بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد، عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان، حسینی نیک سرپرست نوسازی مدارس استان، دلشاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، و جمعی از مسئولان و مردم منطقه کلنگ زنی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مهدی روشنفکر در این آئین ضمن تشکر از همت مسئولان در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، افزود: هشتاد میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی به نوسازی مدارس در استان اختصاص داده شده‌است.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیازمند توجه ویژه برای توسعه می‌باشد و بی‌شک بدون توجه به این مهم شرایط آموزش ایده‌آل فراهم نخواهد شد.
نماینده مرکز استان خاطرنشان کرد: علاوه بر جذب اعتبارات محرومیت زدایی و اختصاص مبلغ هشتاد میلیارد تومان به این حوزه در سال گذشته نیز اعتبارات قابل توجهی به این حوزه اختصاص داده شد.
روشنفکر تصریح کرد: ایجاد فضای آموزشی امن و باکیفیت برای دانش‌آموزان قطعاً یکی از دغدغه‌های مهم برای والدین می‌باشد و رفع این دغدغه در سایه تلاش مسئولان و مشارکت جامعه خیرین امکان پذیر خواهد بود.

 

حسینی نیک سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این آیین گفت: این فضای آموزشی، در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و ساختمان اصلی ۱۰۶۳ متر مربع محوطه سازی ۲۵۰۰ متر مربع با سرویس بهداشتی، سرایداری و آبخوری با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی
به نمایندگی از ۷ پروژه در مناطق شهرستان بویراحمد، عملیات اجرایی آن‌ها به طور همزمان آغاز خواهد شد.

وی گفت: ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی به اداره کل نوسازی مدارس تخصیص داده شده که امیدوارم با این مبلغ قسمتی ازکمبودات فضای آموزشی اولویت دار استان را مرتفع نموده و تحویل دانش آموزان استان دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.