مکان‌یابی برای تدفین شهدای گمنام در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شود
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: گفت: فرمانداران مناطقی را که شهدای گمنام در آنها خاکسپاری نشده را طی مکاتبه‌ای اعلام کنند تا در کمیسیون استانی بررسی و جانمایی برای تدفین شهدای گمنام در این مناطق صورت گیرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ «سید جواد هاشمی» امروز در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه عزت، اقتدار و پایداری نظام اسلامی ما مرهون خون شهدا است، اظهار داشت: مناسبت‌های دفاع مقدس، تاریخ‌های ماندگار انقلاب ما هستند و باید بزرگ داشته شوند تا نسل‌های امروزی از شرایط آن دوران و رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان ما آگاه شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران خواست ضمن تشکیل ستادهای شهرستانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، نهایت تلاش خود را برای گرامی‌داشت این ایام به کار ببندند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اهمیت یادمان‌های شهدای گمنام را یادآور شد و افزود: لازم است جلسات هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان‌ها به صورت مستمر برگزار و مشکلات یادمان‌ها بررسی و برطرف شود تا کار زیبا و موثری برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت انجام شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.