برگزاری وبینارآموزشی، انگیزشی برای هنرجویان هنرستان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري ویبنار آموزشی، انگیزشی ویژه هنرجويان هنرستانها خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد جمالی گفت: به مناسبت هفته معرفی مشاغل، وبینار آموزشی_انگیزشی برای هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان‌های استان با همکاری پارک علم و فناوری برگزار شد.

وی برگزاری ویبنارهای آموزشی را اقدامی ارزشمند برای آگاهی بخشی به هنرجويان دانست و گفت: هنرجويانی که در هنرستان‌ها تحصیل می کنند و دانش و مهارت لازم را در رشته مورد علاقه کسب می‌کنند بهتر جدب بازار کار می شوند.

اعظم امینی کارشناس مسؤل فنی و حرفه ای اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در این وبینار آموزشی، انگیزشی مومنی تبار از هنرجویان هنرستان های استان و‌چهره موفق کارافرینی مسیر پیشرفت شغلی خویش را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

وی افزود: این هنرجوي موفق هنرستانی که هم اکنون در کشورهای ترکیه، اوکراین، چین در زمینه ساخت فیبرهای نوری فعالیت اقتصادی دارد به هنرجویان توصیه کرد با اعتماد به نفس و بدون توجه به محدودیت‌ها برای آرزوهای زندگی و پیشرفت شغلی خود تلاش کنند.


وی افزود: در این رویداد که به صورت برخط در هنرستان‌های استان برگزار شد حدود ۱۵۰۰هنرجو همراه کادر هنرستان‌ها در این وبینار شرکت داشتند.

امینی با بیام اینکه هفته معرفی مشاغل از یکم تا ۷ اردیبهشت ماه در سطح مدارس با هدف هدایت دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی هنرستان ها، برگزار می شود گفت: معرفی چهره های موفق هنرستانی، بازدید از هنرستان ها، برگزاری نمایشگاه دست ساخته های هنرستانی، بازدید از واحدهای صنعتی
از جمله‌ برنامه های هنرستانها در این هفته بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.