حضورمدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در میان مردم/وعده برخه به مردم شهریاسوج
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۰۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد پس از مراسم سیاسی عبادی راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جمعه در میان مردم حاضر و به صورت چهره به چهره به بررسی مشکلات آنها پرداخت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، اسفندیار برخه در حاشیه نمازجمعه و دیدار مردمی در مصلی شهر یاسوج به رسانه‌ها گفت: مهمترین پیام روز جهانی قدس را باید در وحدت و همدلی برای پیروزی حق دانست، پیام روز قدس را باید در مقابله همه جانبه با زورگویی‌ها و تحقق استقرار جهانی عدالت با محوریت کشورهای مظلوم و حق طلب دید. حضور امروز مردم تهدیدی بود بر آرمان‌های درست و عالم گیر انقلاب اسلامی ایران.

مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: امروز البته توفیق حضور در میان مردم را داشتیم، حل مشکلات مردم بدون شک یک توفیق و البته مسئولیتی خطیر بر گردن همه ما که مسئولیتی برای خادمی مردم پذیرفته ایم، می‌باشد.

برخه افزود: برای اولین بار اقدام اعتباری بی سابقه ای برای شهر یاسوج در حوزه آب انجام شد، ما توانستیم در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد مصوبه تخصیص بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی برای شهر یاسوج را با کمک مجموعه استانداری و سازمان برنامه و بودجه اخذ نمائیم.

وی گفت: امروز حدود ۵۰ میلیارد تومان از این پول به حساب آبفا واریز شده، حدود ۳۰ میلیارد تومان عقد قرارداد برای شروع عملیات عمرانی داشته ایم. مابقی کار نیز به محض ادامه تخصیص ها با قوت شروع خواهد شد.

برخه اظهار داشت: برخی پروژه‌ها با چالش‌هایی به ویژه در حوزه تأمین اعتبار روبرو هستند اما به مردم وعده می‌دهم فراتر از توان برای بهبود در اوضاع آب و فاضلاب استان و به ویژه برای مرکز تلاش کنیم.

برخه گفت: در هفته کار و کارگر و در آستانه روز جهانی کارگر قرار داریم، مجموعه کارگران شرکت آبفا استان برای خدمات رسانی گسترده به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده، ما علاوه بر مرکز استان بیش از ۱۸۴ پروژه محرومیت زدایی آب روستایی را با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان شروع کرده ایم، پیشرفت های خوبی داشته ایم، تلاش ما ادامه این راه و خدمت رسانی ارزنده به مردم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.