پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عیدفطر
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن روز عید فطر را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

عید فطر، روزی از بی‌شماری ایام نیست، بلکه این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‌ها و لبخندها، رحمت‌ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه‌های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خود…

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند…
مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص متولیان سلامت و کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.