معلم، حيات بشر را بر مدار ارزش‌ها و كرامت انسانی رهنمون می‌سازد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به معلمان شریف ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ درپیام سرهنگ امیرعباس آسمند آمده است:

زبان و قلم را یارای نوشتن از مقام «معلم» نیست، معلمی که چشمه جوشان و زلال معرفت و انسانیت است و شمع وجودش از نیروی ایمان و انسانیت شعله‌ور؛ و این شمع می‌سوزد تا بسازد، تا بارور کند بذرهای علم و دانش را، و سیاهی جهل را از دل‌ها بزدايد و زلال دانایی را در روان بشر جاری سازد.

معلم حيات بشر را بر مدار ارزش‌ها و كرامت انسانی رهنمون می‌سازد تا شناخت خدا و مکتب و دین، اساس همت انسان‌ها باشد و هيچ بيگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دين و ميهن فراهم نيايد و در مقابل این همه عظمت و شکوه، ما را نه توان سپاس است و نه کلام وصف؛ وقتی تمام دار و ندارمان، کوله‌باریست از آموخته‏‌های معلمی که سال‏‌ها پیش از مسافر شدن، آنها را در دست‏‌هایمان گذاشت تا سربلند به مقصد برسیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد آیت‌الله مرتضی مطهری و با ادای احترام به روح بلند شهدای والامقام فرهنگی به‌ویژه شهدای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم را به معلمان شریف ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نمایم و برای این عزیزان، سربلندی و موفقیت در رسالت و نقش تأثیرگذارشان در جامعه را آرزو دارم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.