اهداء شاخه گل به معلمان در اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
همزمان با نخستین روز از هفته معلم مسئولان با حضور در برخی مدارس شهر یاسوج و حضور در کلاس‌های درس به معلمان شاخه‌های گل اهداء کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در روز ۱۲ اردیبهشت، همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم معاون سیاسی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار بویر احمد، معاونین مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین با حضور در کلاس درس و اهداء شاخه گل از فرهنگیان تجلیل کردند.

معاون سیاسی امنینی استاندار، فعالیت و رسالت معلمان را برای تعالی و پیشرفت جامعه مهم دانست وگفت: معلم مهمترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت است که در آموزش نسل‌های آینده نقش بسزایی دارد.

سید جواد هاشمی مهر به مشکلات آموزشی دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه غیر حضوری بودن حدود ۲ سال آموزش در مدارس، انتظار می‌رود معلمین عزیز برای جبران این مدت، تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تکریم مقام و جایگاه معلم وظیفه همگانی است؛ که در طول همه اعصار و دورانها باید قدردان زحمات معلمانی باشیم که آموختن را به ما یاد داده اند.

حسنعلی عزت خواه، تلاش نسل امروز برای تربیت نسل فردا را مهمترین رسالت آموزش و پرورش با محوریت معلم دانست وگفت: آموزش و پرورش یک مرکز تعلیم و تربیت نیروی انسانی است. که برای همه سازمان‌ها و نهادها و بخش‌های مختلف جامعه به پرورش نیروی کار‌آمد می‌پردازد که توجه ویژه به نهاد تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان محور تحول به نفع همگان است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای توسعه یافته می‌خواهیم باید نگاه به آموزش و پرورش ویژه باشد، گفت: امروز به کلاسهای درس آمده‌ایم تا در حضور دانش آموزان از معلمان تجلیل کنیم و به آنها بگوییم که قدردان زحمات شما در آموزش فرزندان این مرزبوم هستیم.

فرهنگیان در این بازدیدها حضور مسئولان در کلاس‌های درس و تجلیل از معلمان را اقدامی خلاقانه و ستودنی توصیف کردند و خواستار توجه جدی به معیشت و عزت فرهنگیان در فضایی علمی و منطقی شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.