بازنشستگان فرهنگی گنجينه‌های ارزشمند آموزش وپرورش هستند
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
مدیرکل آموزش وپرورش در دیدار با بازنشسته فرهنگی: در دومین روز از هفته معلم مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بازنشسته فرهنگی در یاسوج دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسنعلی عزت‌خواه در دومین روز از هفته معلم با حضور در منزل عنایت الله فتحی از بازنشستگان فرهنگی با وی دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ، بازنشستگان فرهنگی را گنجينه های ارزشمند آموزش وپرورش دانست وگفت: وظیفه خود دانستیم در هفته معلم از شما که سالها عمر خویش را وقف تعلیم وتربیت فرزندان این دیار نمودید یادی کنیم وعرض تبریکی داشته باشیم.
عزت خواه افزود: وجود با ارزش معلمان و پيشكسوتان مملو از انرژيهاي مثبتي است كه امواجش در جامعه جاري و ساري است ولي گاه از اين امواج مثبت به درستي استفاده نمي كنيم. وی اظهار امیدواری کرد: بازنشستگان فرهنگي، با عشق و علاقه وافر، كماكان روحيه معلمي را داشته باشند و اگر ديروز معلم كلاسي بودند، امروز معلم جامعه هستند.
وي ،تكريم و تجليل از بازنشستگان فرهنگي را ، تجليل از علم فرهنگ و شرافت در جامعه دانست وگفت: اميدوارم به لطف الهي شما نقش خودتان را پرصلابت تر از گذشته در جامعه ايفا كنيد و مطمئنم مردم قدرشناس همه تلاش ها و كوششهاي شما عزيزان خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عنایت الله فتحی بازنشسته خوشنام فرهنگی خواست تجارب و ایده های خویش در رابطه با مسائل آموزش وپرورش را منتقل نماید تا شاهد بهبود وضعیت آموزش وپرورش در استان باشیم.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد عنایت الله فتخی از بازنشستگان فرهنگی نیز در سخنانی ضمن تقدیر وتشکر از حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در منزل ایشان گفت: معلمان مهمترین عنصر تحول درجامعه هستند که باید قدردان آنان باشیم.
فتحی با بیان اینکه بازنشسته های آموزش و پرورش، قوی ترین سرمایه های انسانی هستند گفت: جامعه نباید از این سرمایه های اجتماعی غافل شود وباید از نظرات وتجربیات آنان به خوبی استفاده نماید.
وی بر توجه به تخصص گرایی وقدردانی از معلمان دلسوز وتلاشگر بالاخص در مناطق محروم تاکید کرد وگفت: معلمانی که صادقانه وخالصانه برای آموزش فرزندان این دیار تلاش می کنند قدردان زحمات آنان باشید.
در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از عنایت الله فتحی بازنشسته فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
گفتنی است : عنایت الله فتحی” از فرهنگیان بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه است که در سال ۱۳۵۹ به استخدام آموزش و پرورش در آمد. که پس از سالها کار در مناطق محروم در سال ۱۳۸۷ به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.