ادای احترام معاون سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد به معلم شهید
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
در سومین روز از گرامیداشت هفته مقام معلم معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارکنان این اداره در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج و مزار معاون فقید این اداره حضور یافتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حمزه باقری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحوم سید حمدالله خواهش نیک گفت: فقدان این فرهنگی فرهیخته و خبرنگار چیره دست بیش از پیش در آسمان علم و دانش و گیتی تعلیم و تربیت استان احساس می‌شود.
وی با تبیین برخی خدمات ارزنده معاون فقید و پیشین نهضت سوادآموزی این اداره در نقاط مختلف استان افزود: غم از دست دادن این عزیز از دست رفته آنچنان برای جامعه فرهنگی سنگین و ناباورانه است که با وجود گذشت چندین ماه از کوچ نابهنگام این اسوه اخلاق، تواضع و مردم داری اما هنوز هیچ کسی این ضایعه دردناک را باور نمی‌کند.


وی با بیان اینکه مرحوم خواهش نیک سطح توقع و انتظارات فرهنگیان و مردم استان را در امر خدمت‌رسانی در حوزه نهضت سوادآموزی بالا برده است افزود: تلاش می شود نقشه راه و رسالت سنگین و خطیری که این استاد گرانقدر برای رشد و اعتلای سوادآموزی ترسیم کرده است با همان قوت و حدت ادامه یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.