روابط عمومی؛ ششمین شغل پر استرس دنیا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در پیام اسفندیار برخه آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است، شغلی که بعنوان هنر هشتم و ششمین شغل پر استرس دنیا شناخته شده است.
اکنون که ارتباطات و فناوری مهمترین شاخصه این عصر به شمار می رود، اهمیت و نقش روابط عمومی در گره زدن ارتباطات موثر واحد های حاکمیتی، دولتی و خصوصی با مردم و جامعه به خوبی و بر همگان روشن است.
یقین داریم جنس روابط عمومی، ارتباطی، تعاملی و تبادلی است، همین رویه در روابط عمومی است که مشارکت عینی و معنوی جامعه هدف، مخاطبان و مردم را ممکن و مقدور می سازد.
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همه حوزه ها و از جمله شرکت های آب و فاضلاب در سه دهه گذشته و بخصوص در سالهای اخیر شاهد اقدامات مهم و قابل توجهی هستیم که در کنار انجام این خدمات، وظیفه دستگاه ها برای گزارش دهی به مردم و اطلاع رسانی از خدماتی که در کشور انجام می گردد و زمینه هایی که منابع بیت المال هزینه می شود همه و همه توسط روابط عمومی ها انجام می شود که بنا بر تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب و دیگر چهره های شاخص و مسئولین ارشد حاکمیتی و دولتی، مبنی بر اطلاع رسانی درست و به موقع خدمات و اقدامات نظام و دولت، روابط عمومی ها از حساس ترین جایگاهها و واحدهای یک مجموعه به شمار می رود که با همراهی بازوان توانمند رسانه ها می توانند در اقناع و مدیریت افکار عمومی به نحوی مشارکت طلبانه و حمایت گر موثر و مفید باشند.
در پایان ضمن گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از زحمات عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات و روابط عمومی بویژه در صنعت آب و برق، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان توفیقات روزافزون در جهت پیشرفت و اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی آرزو می‌کنم.

اسفندیار برخه
رئیس هیئت عامل و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.