کاندیدای نهایی و قطعی جریان انقلابی شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون معرفی شد
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کاندیدای نهایی و قطعی جریان انقلابی شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ یکشنبه یکم خرداد ماه در نشست سخنگوی جریان انقلابی شهرستان های بویراحمد، دناو مارگون با اصحاب رسانه دکتر نادر منتظریان به عنوان نامزد قطعی دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان های سه گانه اعلام شد.

حجت الاسلام مصطفی شجاعیان ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و اعلام این خبر گفت: به جهت شفاف سازی و در راستای تعیین و تکلیف کاندیدای جریان انقلاب و وضعیت انتخابات جریان انقلابی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون ، و شورای ائتلاف  با اکثریت نظر شاخصین جریان انقلابی حاج نادر منتظریان به عنوان نامزد قطعی جریان انقلابی شهرستان های سه گانه انتخاب شد.

وی افزود: ضمن احترام به همه ی نیروهای ارزشی و انقلابی در حوزه های مختلف و بخش های اداری و غیر اداری و ضرورت انسجام و اتحاد اقشار و طوایف و نیز بهره گیری از تجارب گذشته و پرهیز از مسایل سلیقه ای و طایفه ای و خواسته های مردم ، قاطبه ی جریان انقلاب جناب آقای منتظریان که دور قبل هم کاندیدای این جریان بود را به عنوان کاندیدای دوره ی دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند.

وی در پاسخ سوال خبرنگاران که آیا این نظر قطعی و نهایی است و کاندیدای دومی معرفی شده , تاکید کرد، این تصمیم قطعی و نهایی در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون است و تاکنون نامزد دومی انتخاب نشده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.