پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
(امام خمینی (ره): خرمشهر را خدا آزاد کرد.)
سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.
امروزه آنچه اهمیت آزادسازی خرمشهر را دوچندان کرده است رمزها و کلیدواژه‌هایی است که در آن نهفته است و می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه کنونی نیز باشد. وحدت کلمه، اتکا به درون و باور به یاری خداوند ازجمله کلید واژه‌هایی است که منجر به پیروزی در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس شد که با توجه به شرایط موجود و جنگ با ویروسی کوچک و ناچیزکه اکنون در این برهه زمان با آن مواجه هستیم و رشادت های مدافعان سلامت دست کمی از فتح خرمشهر توسط رزمندگان غیور کشور ندارد که به گفته مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش رو است، نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ سخت‌تر است بنابراین نباید به وضع موجود قانع بود بلکه باید با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و با یاری جستن از جوانان میهن مان به‌سوی سرافرازی کشور عزیزمان گام برداریم.
بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و ايثارگران کارکنان خدوم وزحمتکش سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.