سازمان دانش آموزی بنیه و پایگاه اقتصادی و مهارت آموزی برای رساندن دانش آموزان به مرز خودکفایی است
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش در بازدید از سازمان دانش آموزی وضعیت این سازمان را مورد ارزیابی میدانی قرار داد و یک جلسه فشرده با مدیریت این نهاد برگزار نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ این جلسه با رویکردی جدید و تحولی نو به مساله سازمان دانش آموزی پرداخته و مسایل مالی این حوزه مطرح و مشکلات ساختمانی آن از لحاظ فضای فیزیکی مورد بررسی قرار گرفت.

ایمان سبحان نژاد یادآور شد؛ سازمان دانش آموزی بنیه و پایگاه اقتصادی و مهارت آموزی برای رساندن دانش آموزان به مرز خودکفایی است.
وی افزود: تربیت اقتصادی دانش آموزان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی ای و سازمان دانش آموزی در چشم انداز و افق آینده می تواند جلوه های خوبی داشته باشد.
سبحان نژاد خاطر نشان کرد: جهت بهبود وضعیت سازه ای ساختمان سازمان دانش آموزی قطعا صحبت هایی صورت خواهد گرفت و تصمیمات قانونی اتخاذ میگردد.

وی در ادامه سازمان دانش آموزی را ملزم به تشکیل کمیته های مختلف در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت پیش برد اهداف سازمانی خود نمود.

سبحان نژاد به مساله اردوگاه فرهنگیان و تاریخچه واگذاری این بخش به سازمان دانش آموزی سوالاتی مطرح نمود و در پایان با حضور در خبرگزاری پانا مستقر در سازمان دانش آموزی از زحمات این عزیزان تشکر ویژه داشتند و خبرگزاری ها را در ترویج و انتشار وقایع چشمان بیدار جامعه لقب دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.