سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی ابلاغی سرپرست مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه را منصوب کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت اله روایی سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی ابلاغی دکتر محمد جواد فرح بخش را به عنوان سرپرست مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه منصوب کرد.

در ابلاغ خطاب به دکتر محمد جواد فرح بخش آمده است:

جناب آقای دکتر محمد جواد فرح بخش

عضو محترم هیات علمی و دانشیار گروه عمومی و معارف اسلامی(دکترای تخصصی فرهنگ و تمدن ملل اسلامی)

موضوع: ابلاغ

با اهدای سلام و تحیات الهی؛

بدینوسیله با توجه به تعهد، تجارب، مدیریت و سوابق انقلابی و جهادی حضرتعالی، به عنوان سرپرست مدیریت امور دانشجویی این دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به پروردگار متعال و استفاده از تدابیر و خلاقیت‌‌‌‌های خود، به تبعیت از شرع و قانون، موجبات تحولات و ارتقاء در مسائل مربوط به این حوزه را فراهم نمایید.

 

با آرزوی توفیقات و تاییدات الهی

گفتنی است؛ دکتر محمد جواد فرح بخش فارغ التحصیل دکترای تخصصی (phd) الهیات و معارف اسلامی – تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی از دانشگاه مشهد و سوابقی همچون عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با درجه دانشیاری و مدیریت‌‌‌‌های فرهنگی و اجتماعی و عضویت در کمیته ها و شورا‌‌‌‌های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی در سال‌‌‌‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

یادآور می‌شود وی از چهره‌‌‌‌های شاخص علمی، فرهنگی و پژوهشی برتر کشوری است که از سوی مسئولان استانی و کشوری به پاس فعالیت‌‌‌‌های چشمگیر و ارزنده در حوزه‌‌‌‌های مختلف و هچنین تالیف بیش از ۲۰ جلد کتاب در حوزه دین و فرهنگ و ارائه مقالالت متعدد علمی و پژوهشی در همایش‌‌‌‌های گوناگون تجلیل شده است.

لازم به ذکر است که بیش از این دکتر بهنام علی پور مدیر امور دانشجویی بود که از زحمات وی در مدت تصدی سمت مذکور قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.