ارج نهادن به حماسه آزادسازی خرمشهر در یاسوج با اجرای۳نمایش
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ارج نهادن به حماسه آزادسازی و فتح خرمشهر، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، ۲ نمایش خیابانی و یک نمایش صحنه ای در شهر یاسوج اجرا می کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ بیژن علی بازی معاونت امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ۳ اثر نمایشی خیابانی در تالار روباز امام رضا(ع) یاسوج اجرا می‌شود.

نمایش «دریاقلی»

نوشته مالک آبسالان و کارگردانی رضا رفیعی کاری از گروه تئاتر هلیا روز سوم خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در تالار روباز امام رضا(ع)یاسوج اجرا می‌شود.

نمایش«دریاقلی» حماسه و شجاعت شهید دریاقلی سورانی ناجی آبادان را روایت می‌کند.

عباسعلی روشنک،سید محمد فتحی و امید شریفی به عنوان بازیگر در نمایش «دریاقلی» حضور دارند.

نمایش «به صرف گل و شیرینی»

نوشته سعید خیراللهی و کارگردانی وحید محمدخانی کاری از گروه نمایشی طغیان روز ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در تالار روباز امام رضا(ع)یاسوج اجرا می‌شود.

در نمایش خیابانی«به صرف گل و شیرینی» که سرگذشت پدر و مادری که تک فرزندشان در خان طومان سوریه به شهادت رسیده و به علت آلزایمر مادر،هر هفته به خواستگاری می‌روند تا برای فرزندشان همسر انتخاب کنند.

میثم مرادی آزاد،کلثوم باباملکی،امید شریفی و معصومه الهی به عنوان بازیگر در نمایش «به صرف گل و شیرینی» حضور دارند.

نمایش «درددوردست، مصائب نزدیک»

نوشته رضا دانش پژوه و کارگردانی ابراهیم علی پور کاری از گروه نمایشی لابیرنت،در روز ۳ خرداد۱۴۰۱ساعت۲۰ در پلاتو زنده یاد حسین پناهی اجرا می‌شود.

سید محمد فتحی،مسلم بزرگ زاده،عادل چک زاده،میثم مرادی آزاد و اردشیر جهانشاهی به عنوان بازیگر در نمایش «درددوردست،مصائب نزدیک» حضور دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.