داشتن محیط سالم و بانشاط اداری مستلزم آگاهی بخشی و نظارت اصولی و مدون است
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کمیته سلامت اداری: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: داشتن محیط سالم و بانشاط اداری مستلزم آگاهی بخشی و نظارت اصولی و مدون است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسنعلی عزت‌خواه درجلسه‌ کمیته سلامت اداری و مبارزه با فساد آموزش وپرورش استان با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: ایران قوی نیازمند داشتن آموزش قوی است و آموزش وپرورش قوی در گرو وجود افراد سالم ، توانمند و با برنامه است.

وی، آموزش را ابزار آگاهی بخشی برای ارتقاء سلامت اداری عنوان کرد و گفت: آشنایی کارکنان با دستورالعمل‌های اداری ،مالی و آموزشی یک ضرورت است که لازم است دوره های آموزشی برای کارکنان و مدیران مدارس برگزار شود.

وی با بیان اینکه شناسایی عوامل پیدایش فساد نقش مهمی در اصلاح رویکردها دارد گفت: با آگاهی بخشی و نظارت اصولی و مدون می توانیم یک محیط سالم و بانشاط اداری داشته باشیم
.
وی افزود: در محیط اداری همه باید قانونمداری و عدالت محوری را سرلوحه کار قرار دهیم تا جامعه ای سالم داشته باشیم.
عزت خواه در پایان بر برگزاري دوره های آموزشی دانش افزایی برای کارکنان آموزش وپرورش در سطح استان تاکید کرد.

دبیر کارگروه سلامت اداری آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه ضمن تشریح و تبیین دستورالعمل‌ کمیته سلامت اداری گفت: کمیته سلامت اداری ذیل کارگروه توسعه مدیریت می باشد که مهمترین رویکرد آن شناسایی گلو گاههای فساد خیز و نقاط آسیب پذیر در آموزش وپرورش می باشد.
علی قربان شاهچراغی ، هدف از تشکیل کمیته سلامت اداری را ایجاد شرایط و زمینه های مناسب برای سالم سازی محیط اداری و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: کارگاههای آموزشی آشنایی با دستورالعمل‌های اداری در مناطق مختلف آموزش وپرورش استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.