اعلام برنامه هایی از اقدامات بنیاد مستضعفان در کمک به محرومیت زدایی کهگیلویه و بویراحمد
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور، بخشی از برنامه‌های کاری و اقدامات بنیاد مستضعفان در کمک به محرومیت زدایی در استان کهگیلویه وبویراحمد را اعلام کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سیدپرویز فتاح با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشستی که جمعی از مدیران استان حضور داشتند، گفت: آماده ایم یک گاوداری سه هزار راسی با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در این استان احداث کنیم.
وی با اشاره به اینکه، ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار استان قرار می دهیم گفت: استان می تواند تا ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ دریافت کند.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: ۲ هزار واحد مسکن محرومان با بنیاد علوی طی مدت ۲ سال در این استان احداث می کنیم.
فتاح تصریح کرد: توسعه بانک سینا و بیمه سینا در مناطق مختلف به خصوص دور افتاده و محروم استان را در دستور کار داریم و هتل این بنیاد در یاسوج را نوسازی و توسعه می دهیم.
وی با بیان اینکه، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع محرومیت به کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و افراد محروم غیر تحت پوشش در اختیار این دو نهاد حمایتی قرار می دهیم، گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی از دیگر کمک های ما به استان است.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: همه تلاش ما بر این است که در کارها و فعالیت ها هم شروع کننده خوبی و هم تمام کننده خوبی در کنار دولت باشیم.
فتاح گفت: با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مناطق مختلف و محروم این استان دیدار می کنیم و در جلسه ای تصمیمات لازم و برنامه هایی که باید مصوب و اقدام شوند را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.