کمیته های بیمارستان اتاق فکر و بازوان مدیریت در تصمیم گیرهای کلان هستند
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۸
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت:کمیته های بیمارستان اتاق فکر و بازوان مدیریت در تصمیم گیرهای کلان هستند. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز:جلسه کمیته مرگ و میر و آسیب شناسی با حضور دکتر نیازی سرپرست مرکز آموزشی ،پژوهشی ودرمانی شهید بهشتی دکتر موسویان نماینده پزشکی قانونی ،دکتر جاودان متخصص جراح مغز اعصاب نماینده پزشکان دبیر کمیته مرگ و میر و سایر اعضای کمیته در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد.

دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در این جلسه گفت :کمیته های بیمارستانی بازوان مشورتی و تصمیم گیری رئیس و مدیر بیمارستان و بعنوان اتاق فکر بیمارستان محسوب می شوند.

وی گفت: کمیته ها در نقش محور هدایت بیمارستانها ، برنامه ریزی، سازماندهی و هماهنگی فعالیت های بیمارستانی را انجام می دهند. ساختار کمیته ها در واقع کمک شایانی به روند خدمات دهی مطلوب به ذینفعان می کند.

دکتر نیازی خاطر نشان کرد:برنامه ریزی سازماندهی و هماهنگی فعالیت های درون بیمارستانی زمینه مشارکت فعال همه پرسنل جهت تحقق اهداف بیمارستان و خدمات تعالی به گیرندگان خدمت خواهد بود .

در این جلسه دکتر جاودان در خصوص ارائه خدمات به بیماران و رفع قصورات پزشکی مطالبی بیان نمودند و خواستار سلزماندهیدر ارائه خدمات شایسته به بیماران شدند.

در ادامه این جلسه یک مورد از پرونده بیماران مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته در مورد مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه به بحث وتبادل نظر پرداختند در پایان دکتر نیازی سرپرست مرکز آموزشی ،پژوهشی و درمانی شهید بهشتی نیز بر پیشگیری و رفع خطاها و مشکلات تاکید نمود .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.