کمیته‌های بیمارستانی، وسلیه ادغام توانایی‌ها و دانش‌های پراکنده‌ بخش‌های گوناگون در قالب یک واحد فعال و منسجم است
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج: دومین جلسه کمیته خرید با مدیریت دکتر نیازی سرپرست بیمارستان و با حضور شکرالله بهروزی مدیر بیمارستان، دبیر کمیته و اعضای کمیته در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در این جلسه گفت : کمیته ­های بیمارستانی، وسیله­ ادغام توانایی ها و دانش­ های پراکنده­ بخش­ های گوناگون سازمان در قالب یک واحد فعال و منسجم است.
دکتر بهنام نیازی خاطر نشان کرد: برای کمک به بیمارستان، حضور کارشناسان مجرب در بیمارستان و نظارت آنها بر فرآیندهای خرید دارویی و تجهیزاتی میتواند کمک قابل توجهی به این مرکز درمانی داشته باشد.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در ادامه با ذکر این مطلب که برگزاری منظم و مستمر کمیته خرید در بیمارستان باعث کاهش هزینه ها موثر است گفت:
اولویت بندی خرید تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی و همچنین مصرف بهینه میتواند تا حدود زیادی به بیمارستان کمک کند.
در پایان دومین جلسه کمیته خرید بیمارستان شهید بهشتی که با حضور رئیس، مدیر و جمعی از مسئولان بخش های مختلف این بیمارستان برگزار شد، مسئولان بخش ها به بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف پرداختند و با آنالیز کردن اقدامات انجام شده در راستای بهبود کیفیت و خدمات بهتر به مراجعین و همراهان آنان طبق سنجه های وزارت بهداشت، خواستار خرید مورد نیاز کمیته های بیمارستان جهت ارائه شایسته به همه ذینفعان شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.