بازدید سرپرست‌های معاونت پشتیبانی رفاهی و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیمارستان شهید بهشتی
۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
مدیران پشتیبانی و رفاهی، بازرسی، دانشگاه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را بررسی کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مهندس امیری سرپرست معاونت پشتیبانی و رفاهی، جمالفر سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با همراهی کارشناسان مدیریت از بیمارستان شهید بهشتی بازدید نمودند.
در این بازدید علاوه بر بررسی روند ارایه خدمات درمانی، راهکارهای لازم درخصوص ارائه بهینه خدمات به ذینفعان و پرسنل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دراین بازید مدیران بازرسی و پشتیبانی دانشگاه از میزان رضایتمندی بیماران و همراهان در خصوص ارایه خدمات رسانی مطلوب به آنان را از نزدیک جویا شدند.

جمال‌فر مدیر بازرسی دانشگاه گفت: مهمترین سرمایه هر سازمان رضایتمندی ارباب رجوع و مراجعین است.
وی گفت: رفتار و تکریم ارباب رجوع و نوع خدماتی که به آنان ارائه می‌شود می‌تواند کمک شایانی به مجموعه نماید.

در ابتدای این جلسه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی ضمن خوش‌آمد گویی به مدیران پشتیبانی و رفاهی وبازرسی دانشگاه، گزارشی از عملکرد بیمارستان را ارائه نمود.

دکتر نیازی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیران دانشگاه علوم پزشکی به بیان رعایت اصول صیانت از منشور حقوق بیمار، منشور پرسنل پرداخت و توجه به جنبه‌های مختلف کرامت انسانی مراجعین وکارکنان به ویژه وجود ارائه خدمات رسانی مطلوب به ذینفعان پرداخت و خاطرنشان کرد: مهمترین سرمایه هر سازمانی را کارکنان متواضع وقت شناس، وظیفه شناس دانست.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بابیان اینکه خدمت به مردم و پرسنل مورد ستایش است، گفت: انشالله با برنامه ریزی اصولی و علمی و متناسب با شرایط تلاش‌ خواهیم کرد در پی کاهش هزینه‌ها و رفاه برای کارکنان و همچنین رضایتمندی مراجعین را فراهم نماییم.
دکتر نیازی در پایان گفت: تمام تلاش من وهمکارانم در بیمارستان شهید بهشتی بر این است که بار مشکلات کارکنان را کم کنیم و بتوانیم جهت رفاه حال کارکنان بیمارستان با همکاری معاونت پشتیبانی و رفاهی خدمات در خور و شأن همه همکاران، بیماران و ذینفعان ارائه کنیم.
در پایان این نشست که به صورت سرزده صورت گرفت از بخش‌های مختلف بیمارستان بازید به‌عمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.