نظارت بر مصرف بهینه و منطقی خون و فرآورده ها خونی/نظارت ،مدیریت ،بازخورد از مهمترین مولفه های یک سازمان جهت رضایتمندی بیماران و مراجعین
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
با حضور مدیرکل انتقال خون استان و سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ این جلسه با هدف نظارت بر مصرف بهینه و منطقی خون و فرآورده ها خونی، هم اندیشی و بررسی نقاط قوت و ضعف بانک خون های بیمارستانی در جهت ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان و همچنین ارائه خدمات رسانی مطلوب از طرف انتقال خون به بیمارستان بحث و گفتگو شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش  پیوارنیوز؛ جلسه کمیته طب انتقال خون با حضور ، مدیرکل سازمان انتقال خون استان، سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و مدیر امور آزمایشگاهها و جمعی از مسولین بیمارستان و انتقال در محل سالن کنفرانس مدیریت بیمارستان برگزارشد.

این جلسه با هدف نظارت بر مصرف بهینه و منطقی خون و فرآورده ها خونی، هم اندیشی و بررسی نقاط قوت و ضعف بانک خون های بیمارستانی در جهت ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان و همچنین ارائه خدمات رسانی مطلوب از طرف انتقال خون به بیمارستان بحث و گفتگو شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: آموزش ،نظارت ،مدیریت ،بازخورد از مهمترین مولفه های یک سازمان جهت رضایتمندی بیماران و مراجعین است.

دکتر نیازی خاطر نشان کرد: اهمیت بانک خون و نظام همووژیلانس و لزوم هماهنگی و تبادل نظر بیشتر بین بانک خون و بیمارستان ، باعث کیفیت خدمات دهی مطلوب به مراجعین خواهد شد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تعامل و همکاری لازم فی مابین دو سازمان انتقال خون و بیمارستان شهید بهشتی را نشانگر مدیریت و برنامه ریزی اصولی دانست و افزود: امیدواریم با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود راندمان کاری لازم جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات شایسته به مردم استان را در سر لوحه کاری خودمان قرار دهیم تا شاهد کاهش خطاهای احتمالی باشیم.

در ادامه دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد مدیرکل انتقال خون استان ضمن تشکر از مدیریت بیمارستان جهت برگزاری این کمیته از حجم بالای کاری و اهمیت ویژه سازمان انتقال خون استان در ارائه خدمات به بیماران و فرهنگ بالای اهدا خون در بین مردم شریف استان صحبت نمود.

مدیرکل انتقال خون استان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت بانک خون و بیمارستان می تواند تا حدود زیادی کمک به سطح کیفیت خدمات به ذینفعان نماید.

دکتر سعیدی نژاد با بیان اینکه جهت توسعه و تجهیز سازمان انتقال خون استان دست همه را می فشاریم گفت: انتظار داریم بعنوان یک مجموعه با همکاری و همیاری دنبال هم افزایی باشیم.

وی گفت: باید به نحوی مدیریت کنیم که هم چرخ سازمان انتقال خون استان و هم چرخ دانشگاه علوم پزشکی بچرخد.

دکتر سعیدی نژاد گفت:آموزشی بودن هر دو طرف یعنی هم سازمان انتقال خون و هم بیمارستان میتواند کمک شایانی در این زمینه داشته باشد.

مدیر کل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمددر ادامه گفت:در دانشگاه علوم پزشکی از بهترین اساتید برخورداریم و میتوانیم برای بهتر شدن از وجوداین اساتیددر جلسات برای هم اندیشی و همفکری دعوت کنیم تا شاهد ارتقای سطح کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف باشیم.

در پایان روسا و مسئولین انتقال خون استان و بیمارستان نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت ارتقاء خدمات رسانی مطلوب به ولی نعمتان به بحث و گفتگو گذاشتند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.