دیدار مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
به مناسبت هفته قوه قضاییه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری. کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل ،معاونین ومسئول حوزه نمایندگی در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمدبا رئیس کل دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار کردند .

حسن نگین تاجی رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک و خوش آمد اظهار کرد: از تلاش های انجام شده از سوی همکاران منابع طبیعی در حفظ و حراست از عرصه های ملی، بر تداوم تعامل و همکاری ایجاد شده تأکید کرد.

وی در ادامه افزود؛منابع طبیعی و انفال یکی مهمترین چالش های دستگاه قضایی هم از حیث پرونده و هم از حیث پیشگیری از وقوع جرم می‌باشد.

نگین تاجی اظهار داشت: رویکرد و اراده دستگاه قضا برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و انفال و دفاع همه جانبه از حقوق منابع طبیعی است.

این مقام قضایی به تعرضات به منابع طبیعی اشاره کرد و تصریح کرد: در این خصوص با هیچ شخص و نهادی تعارف نداشته باشیدودستگاه قضایی در هرجایی نیاز باشد با اقتدار کامل همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خواهدداشت .

درادامه این جلسه جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی ضمن تشکر قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی، افزود: دستگاه قضایی با اشراف کامل و چالش درحوزه های اسیب پذیر منابع طبیعی و با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه نقش به سزایی در حراست از منابع طبیعی و جنگل های استان ایفا می کند.

جاوید بخت به مشکل کمبود نیروی انسانی در حراست از عرصه­ هااشاره کرد: و افزود با یک قرق بان نمی­توان ۵ هزار هکتار از اراضی ما از نظر جغرافیای داری پستی و بلندی فراوان است را نگهداری کرد. که این مهم نیازمند جذب منابع انسانی و تجهیزات به روز می باشد

رئیس کل دادگستری استان در این جلسه قول مساعد دادند که این موضوع هم در شورای تامین استان و هم از طریق معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه پیگیری شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.