انتشار ویدیو استحمام فرد متعرض به بی‌آبی در اداره کل آبفای کهگیلویه و بویراحمد
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۹
ویدیویی عجیب از استحمام یک فرد معترض در اداره کل آبفای استان که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. که بر اساس این ویدئو فردی به همراه چند نفر در اداره کل آب و فاضلاب استان اقدام به استحمام می کند و دلیل این کار را اعتراض به سوء مدیریت در این دستگاه اعلام می‌کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز و به نقل از تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در توضیح این فیلم ارسالی آمده است: با توجه به اینکه شهر مادوان بالای ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و با رشد بی‌رویه جمعیت مواجه است اما متاسفانه در بحث زیرساخت‌های آینده‌نگری نشده و الان اهالی این مناطق در طول هفته فقط در حد ۳ ساعت اب دارند! و این روزها شاهد تجمع دسته جمعی محلات این مناطق در جلوی آبفای مادوان هستیم!
در ادامه این توضیحات آمده است: گروه مطالبه گران شهید نواب صفوی به صورت مکرر در استانداری و فرمانداری پیگیر حل مشکل هستند و در این بین یک جوان مطالبه گر مادوانی با حرکتی اعتراض آمیز نسبت به نبود آب در منطقه مادوان در حیاط آبفای استان استحمام کرده و خواهان تغییر مدیر آبفای استان هستند!

گفتنی است؛ آب شهر مادوان قطع است و علت این قطعی لوله‌کشی غیرمجاز باغداران این منطقه جهت آبیاری باغ‌ها است که منجر به کاهش و قطع آب مادوان شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.