لب تشنه مردم مادوان را چه کسی سیراب می‌کند؟
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۴۱
هشدار گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی مادوان به مسئولان ذی‌ربط هم‌زمان با فصل آفتاب و گرمای بی سابقه شهریاسوج جمعیت بیش از 30 هزارنفری شهرمادوان در تنش آبی به سر می‌برد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ گروه مطالبه گری شهید نواب صفوی مادوان مسئله آب مادوان که به مدت ۲هفته قطع شده است را مورد بررس و پیگیری قرار دادند.

در این خصوص سلیمان خوش‌اندیش مدیر گروه مطالبه گری شهید نواب صفوی مادوان گفت: پیش بینی نکردن آب شرب، آینده نگر نبودن مسئولین اجرایی استان، کم شدن آب چاه و چشمه‌ها، ازکار افتادن مکرر پمپ‌های آب چاه و استفاده از آب شرب برای باغات و سیفی‌جات از دلایل نبود آب شرب در شهر مادوان با جمعیت بیش از ۳۰هزارنفری است.

خوش اندیش تصریح کرد: گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی که از ماه‌ها قبل با نامه نگاری‌ها به استانداری، آبفای استان و فرمانداری دربحث آینده‌نگری کمبود آب شرب این منطقه را گوشزد کرده بود.

مدیر گروه مطالبه‌گری شهید نواب صفوی مادوان بیان کرد: متاسفانه مردم این منطقه در هفته ۴ساعت آب با فشار ضعیف دریافت می‌کنند و در دولت انقلابی و نظام اسلامی که هدف تکریم مردم سرلوحه کار قراردارد، نبود آب شرب وضعف عملکردی آبفای استان پذیرفته نیست.

خوش اندیش در پایان با اشاره به عدم مدیریت بحران آبفای استان گفت: تقاضای برخورد مقامات قضایی استان با ترک فعل و سومدیریت‌ها و همچنین از عوامل اجرایی تقاضای تسریع دررسیدگی به مشکل آب شرب مردم مادوان را داریم.
گفتتی است؛ ویدیویی عجیب از استحمام یک فرد معترض در اداره کل آبفای استان که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. که بر اساس این ویدئو فردی به همراه چند نفر در اداره کل آب و فاضلاب استان اقدام به استحمام می کند و دلیل این کار را اعتراض به سوء مدیریت در این دستگاه اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.